Friday, November 9, 2007

En hurtig succes?

Ovenpå seneste afsnit i sagaen om Saffy synes jeg altså, at jeg har fortjent en hurtig succes. Hmm, hvad skal der til?

  • God opskrift fra tidligere med succes afprøvet designer
  • Lækkert garn, uld, ikke bomuld, please
  • Ikke for tynde pinde (elsker pind 3, men nu taler vi om hurtighed)
  • En fru Kvist-agtig farve
  • Enkel model med gode detaljer

Det var hele 5 ting, kan lageret mon opfylde det? Ja det kan, men mit lager kan vist også klare det meste så længe vi ikke snakker effektgarn og tykke pinde. Her er svaret:

  • Else Schellerup, Designclub.dk (nu med hjemmeside)
  • Duo
  • Pind 4
  • Mørk meleret petrol
  • Claudia, superenkel model, brede ribpaneler og lidt kropsfacon pga. snoninger

Det hele passer, hvad kan gå galt? Alting, men lad os nu hengive os til lidt ukarakteristisk optimistisme…

8 comments:

  1. Uhh, det håber jeg søren suser'me, for det er bare en rigtig drøn lækker model
    Jeg vil/mä/skal også lave den, bare med lidt mere krage...

    God weekend

    Laila i Schweiz,som skal pä skøjtebanen - lige NU

    ReplyDelete
  2. Det kan ikke blive til andet end en succes med Duo og en Designclub-model :-)
    Strikkehilsner
    Angelika

    ReplyDelete
  3. må da skyndsomt ind på designclub.dk og kikke har længe savnet en hjemmeside

    ReplyDelete
  4. hva´pokker ...skal man have et login? øv bøv

    ReplyDelete
  5. Laila, det med kraven må jeg vist lige se nærmere på.

    Angelika, jeg håber du har ret.

    Anne, jeg brugte ikke login. Adressen er her: http://design-club.dk/p1.asp

    ReplyDelete
  6. Den Claudia er bare så flot, skal igang med Pisa, når kurven er tømt lidt...

    ReplyDelete
  7. Det ligner en af de trøjer, som kunne blive favorit trøje :-)

    ReplyDelete