Friday, November 30, 2007

Gæt en kendt

Mit næste projekt (OK så, et af mine næste projekter) fik mig til at tænke på den slags quiz, der sommetider optræder i avisen. Man får én oplysning ad gangen, og så gælder det om at gætte rigtigt efter færrest mulige oplysninger. Hvor mange skal der til?

  1. Klassiker fra Rowan

  2. Af Rowan Magazine´s tidligere stjernedesigner og med hendes umiskendelige præg

  3. I det her garn

  4. Set både her og her

  5. Nydes bedst sammen med en vespa og en caffe latte.

7 comments:

  1. Hej Lise

    Aaahhh,Calmer er dejligt at strikke af.

    Det er ikke hårdt at strikke af som andre bomuld'er! (eller siger man bomuld's - en udenlandsdansker er forvirret).
    Jeg har Fifi pä pinden i Rowan' Calmer, og det gär som en drøm at strikke af.

    Sä det er bare om at komme i gang, det er noget helt andet end bomuld i Denimklassen.

    Knuser

    Laila i Schweiz

    ReplyDelete
  2. Hej Lise
    jeg gætter på det er en Audrey du vil strikke.

    ReplyDelete
  3. Nææææææh Audrey
    Calmer er en ren fornøjelse at strikke med.

    ReplyDelete
  4. Det ser lækkert ud, det garn. Rigtig farve til julens strikketøj :)

    ReplyDelete
  5. Naturligvis en Audrey - der er dømt Vespa og julelækker farve for alle pengene dér!

    Hilsner Vivian

    ReplyDelete
  6. Hvor er I dygtige. Yes, Audrey skal på pindene nu. Har været vild med den siden jeg så den første gang, men for nærig til at købe Calmer, og usikker på om den ville gøre sig i andet garn. Hurra for den lave dollar, det er nogle lidt andre priser det kan handles til ude i verden end i danske strikbutikker!

    ReplyDelete
  7. Indrømmet - jeg kunne ikke gætte det, og jeg kendte heller ikke Audrey, men det er jo en skøn, skøn bluse - glæder mig til at se mere til den. Hvor har du købt garn + opskrift?

    ReplyDelete