Wednesday, January 2, 2008

Tagged!

Jeg er blevet tagged af Jane!

Jeg har først opdaget det nu for vores net har været nede (gisp!) en stor del af juleferien. Abstinenserne var hårde, men jeg ved ikke hvor meget jeg ville have nået at blogge alligevel...Dog har jeg savnet at følge blogland, og jeg har slet ikke fået sagt godt nytår rundt omkring. Der kommer en juleferieupdate senere.

Nå, men tilbage til det væsentlige. Tagged for første gang...det må da betyde at jeg er en rigtig blogger nu eller hvad? Så selv om det er en juletag-ting, får I den bare alligevel. Til gengæld skal jeg undlade at sende videre, vi er trods alt i januar. Men måske til næste jul?

  1. Fortæl om tre materielle ønsker: klaver, Römertopf, champagneglas (Fik jeg det så? Nej, ja og ja. Til gengæld blev jeg begavet med smukke øreringe, samt en dødlækker rød skindjakke, så jeg klager ikke!)

  2. Hvilke tre personer kunne du tænke dig at holde jul sammen med : Min mand, min søn og min datter. (Gik det i opfyldelse? Nej, ja og ja. Helten var på arbejde, men ungerne og jeg havde en god juleaften hos mine forældre)

  3. Fortæl hvem der udover din familie, får en gave af dig: tre gode veninder (hvad fik de så? "Drageløberen", Strikkekit + hemmelig hjemmestrikket ting, der næsten er færdig, hemmelig hjemmestrikket ting, der næsten er påbegyndt, og som minder meget om to andre håndstrikkede gaver fra fru Kvists hånd)

  4. Hvilke tre personer tagger du : øhh ikke nogen lige nu....

2 comments:

  1. Jow jow selvfølgelig er du en rigtig blogger. Endda en god en af slagsen.
    Kh Jane

    ReplyDelete
  2. Tak Jane, jeg sidder lige med røde kinder...
    Er vild med din nye signatur, men jeg har da en fornemmelse af at det varer lidt endnu, før du bliver bedstemor?

    ReplyDelete