Thursday, March 27, 2008

Hjemme igen

Så er familien Kvist landet, efter en fantastisk ferie i det venligste land vi kender. Siger det ikke lidt om nationalkarakteren, at taxachaufførerne i hovedstaden holder tilbage for fodgængere? Portugal i en nøddeskal...

Der skal nok komme beretninger og billeder, og det gode ved blogland er jo, at man ikke er tvangindlagt til andre menneskers feriefotos - det står enhver frit for at surfe videre, i modsætning til den virkelige verden, hvor det kan være svært at undslippe....

Lige nu har jeg sat mig med god te og lakrids (de to ting jeg altid trænger til efter at have været i udlandet), mens vasketøjet snurrer, helten er kørt ud for at fylde de slunkne depoter og ungerne nyder gensynet med deres legetøj, og vil bevæge mig en tur rundt i blogland. Vi har været uden net i 14 dage, og tænk, hvor man kan savne sin daglige visit hos jer allesammen....

4 comments:

  1. Velkommen tilbage!
    Ser frem til det nært forestående lysbilled-show :-)))

    Hilsner Vivian

    ReplyDelete
  2. Hej Lise

    Jeg faldt lige over din blog og glæder mig over at I har haft endnu en god oplevelse i Portugal.

    Jeg har selv bosat mig hernede og har sat mig for at danskerne skal have øjnene op for alle de dejlige oplevelser, som Portugal har at byde på.

    Kast evt. et blik på www.portugalnyt.dk og sig gerne til, hvis du synes, der mangler noget - med jeres nylige oplevelse af landet frisk i erindringen.

    Med venlig hilsen
    Henrik Dahl

    ReplyDelete
  3. Velkommen tilbage - lyder jo som en god tur allerede!

    ReplyDelete
  4. Tak, Vivian, nu tager jeg mig sammen!

    Henrik, jeg kigger på det...

    Tak, Zette, det var en skøn tur!

    ReplyDelete