Saturday, April 11, 2009

Advarsel, smittefare!

Birch-feberen viser sig nu ikke bare at være kronisk, men også smitsom

Se lige her:


Det er ikke fru Kvists 11. Birch, men derimod min søde svigermors første. Egentlig forsøgte hun at lokke mig til at strikke det, under påskud af ikke at kunne gennemskue mønstret. Jeg kviede mig lidt ved det, 10 (hvoraf et naturligvis var til hende) må da være nok, ikke? Hun udtænkte derefter den snedige plan at jeg og børnene kunne komme på kost hos hende hver gang Helten skulle på døgnvagt. Konceptet: Farmor laver mad, Farfar underholder ungerne og fru Kvist sidder så i husets bedste stol, strikker og lader sig opvarte. Ikke helt ringe, især da min svigermor er ret god til at lave mad.


På en eller anden måde må jeg alligevel have provokeret svigermoderen til at forsøge selv, for da vi kom hjem fra ferie havde hun ikke bare strikket det lilla i KSH farve Violet, men også det meste af etorange i Marmalade.

Der røg den deal, men mon ikke hun giver mad alligevel? Så kan vi jo altid bytte lidt garn, en yndet bekæftigelse under indkøbsstop....


3 comments:

  1. Uha - du må finde et nyt projekt, for den aftale med restaurant og børnepasning lyder meget tiltalende.

    ReplyDelete
  2. Det var en fed aftale... Og smukt arbejde du igen har lavet.

    ReplyDelete
  3. Ulla, det er da værd at overveje, ikke?

    Tak Jette. Det er nu ikke mig, men min svigermor, der har været i gang!

    ReplyDelete